آرتینآرتین، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

آرتین کوچولوی ما

عزیز ،پدر جون

1391/3/29 3:41
نویسنده : Mojgan Bashiri
182 بازدید
اشتراک گذاری

آرتین پسر گًل من الان ۱۹ ماهش داره تموم می‌شه ، فداش بشم پسرم ، خیلی با نمک حرف می‌زنه ، تازه شروع کرده به صحبت کردن ، به من میگه پدر جون ، بعضی‌ وقتها هم داد می‌زنه  بن  ، بن ، بعضی‌ وقتها هم مامان مژگان صدا میزنه,  عزیز  دلم خیلی باهوش  و  کنجکاو  ، عاشق  لب تاپ و اینکه  بره پشت فرمون  ماشین  پدر  جون  بشینه ، و وقتی‌ بهش  اجازه نمیدیم کوچولوی ما خیلی گریه می‌کنه ، آرتین جون  دنیا  من و  مژگان ، دوست دارم پسر  گلم .                                                                             

 

 

 

                                                                                                       18/06/2012                            

پسندها (1)

نظرات (0)